Customer Care munkatárs

Munkavégzés helye: Budapest
Teljes munkaidő
Álmaid munkája egy karnyújtásnyira!

Szeretsz emberekkel foglalkozni? Szenvedélyed az utazás? Csatlakozz hozzánk és segíts a legjobb ügyfélélmény elérésében! Legyen ügyfeleink számára az utazás életre szóló élmény!

Mik lesznek a feladataid Customer Care munkatársként?

  • Ügyfeleink támogatása telefonon, e-mailben.
  • Utazási ajánlatok ismertetése, foglalások kezelése.
  • Utazással kapcsolatos információk (vízum, biztosítás, időjárás stb.) megosztása.
  • Problémás esetek kezelése (járattörlés, panasz, lemondás stb.)
  • Kapcsolattartás partnerekkel és szolgáltatókkal.
  • Adminisztratív feladatok.

Amit várunk tőled:

  • Kiváló kommunikációs készség magyarul, angol nyelvtudás előny.
  • Ügyfélközpontú hozzáállás, problémamegoldó képesség, asszertív szemlélet.
  • Precizitás, megbízhatóság.
  • Alapszintű számítógépes ismeretek (Office, e-mail, CRM rendszerek)
  • Előnyt jelent: utazási irodai tapasztalat vagy turizmusban szerzett jártasság.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés.
  • Részvétel külföldi tanulmányutakon és csapatépítő rendezvényeken.
  • Inspiráló, fiatalos csapat.
  • Folyamatos szakmai fejlődés és képzések, konferenciák.
  • Utazási kedvezmények saját utazásaidhoz.


  • Jelentkezz most, és kezdd el velünk a kalandot!
    Munkaidő:  Heti 40 óra
    Küldd el fényképes önéletrajzodat az alábbi e-mail címre: [email protected] Tárgy: jelentkezés Customer Care pozícióra

Customer Care munkatárs

Munkavégzés helye: Budapest
Teljes munkaidő
Álmaid munkája egy karnyújtásnyira!

Szeretsz emberekkel foglalkozni? Szenvedélyed az utazás? Csatlakozz hozzánk és segíts a legjobb ügyfélélmény elérésében! Legyen ügyfeleink számára az utazás életre szóló élmény!

Mik lesznek a feladataid Customer Care munkatársként?

  • Ügyfeleink támogatása telefonon, e-mailben.
  • Utazási ajánlatok ismertetése, foglalások kezelése.
  • Utazással kapcsolatos információk (vízum, biztosítás, időjárás stb.) megosztása.
  • Problémás esetek kezelése (járattörlés, panasz, lemondás stb.)
  • Kapcsolattartás partnerekkel és szolgáltatókkal.
  • Adminisztratív feladatok.

Amit várunk tőled:

  • Kiváló kommunikációs készség magyarul, angol nyelvtudás előny.
  • Ügyfélközpontú hozzáállás, problémamegoldó képesség, asszertív szemlélet.
  • Precizitás, megbízhatóság.
  • Alapszintű számítógépes ismeretek (Office, e-mail, CRM rendszerek)
  • Előnyt jelent: utazási irodai tapasztalat vagy turizmusban szerzett jártasság.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés.
  • Részvétel külföldi tanulmányutakon és csapatépítő rendezvényeken.
  • Inspiráló, fiatalos csapat.
  • Folyamatos szakmai fejlődés és képzések, konferenciák.
  • Utazási kedvezmények saját utazásaidhoz.


  • Jelentkezz most, és kezdd el velünk a kalandot!
    Munkaidő:  Heti 40 óra
    Küldd el fényképes önéletrajzodat az alábbi e-mail címre: [email protected] Tárgy: jelentkezés Customer Care pozícióra
Newsletter blobNewsletter palmNewsletter blobNewsletter blob

Ne maradj le

a legjobb ajánlatoktól!

Lépj be az ITAKA Exkluzív Klubjába, és értesülj elsőként last minute utazásainkról, előfoglalási kedvezményeinkről és villámakcióinkról!

Add meg az e-mail címed

A "Feliratkozás" gombra kattintva megerősíted, hogy elolvastad az „Adatvédelmi irányelvet”

  • FB
  • Instagram
  • YT
  • LinkedIn
  • Mastercard
  • VISA
  • Tagoknak
Itaka Hungary Kft.     Engedélyszám: U-001969A weboldal tervezése és megvalósítása az Axabee sp. z. o.o. által.
@2025, Itaka Utazási Iroda