A weboldalon szereplő árak teljes árak? Egy személyre vonatkoznak?
Igen, a weboldalon feltüntetett árak teljes árak, és figyelembe veszik az esetleges kedvezményeket. A megadott ár egy (1) személyre vonatkozik.
Az ár tartalmazza a transzfert a repülőtérről a szállodába?
Igen, a megadott ár tartalmazza a szállítást a repülőtérről a szállodába, és a szállodából a repülőtérre.
Az ár tartalmazza a biztosítást?
Nem, az ár nem tartalmazza az EUB sztornóbiztosítását és az EUB baleset-, betegség-, poggyászbiztosítását ezek megkötése opcionális. A foglaláskor lehetőséged van az említett biztosításokat megkötni. A biztosítási feltételeket és információkat a következő weboldalon találod: https://www.itaka.hu/hasznos_dokumentumok/
Milyen hosszú egy szállodai nap?
Egy szállodai nap, és így a szállodai szolgáltatások (pl. ellátás) minden szállodában és apartmanban 10:00 órakor ér véget, és 14:00-15:00 órakor kezdődik. Éjszakai járatok esetén az ügyfelek bejelentkezése közvetlenül a szállodába érkezés után történik, így a szállodai nap az indulás előtti napon 14:00-15:00-ig tart.
Mikor kell elhagyni a szállodai szobát?
A szobákat a kijelentkezés napján 10:00 vagy 12.00 óráig kell elhagyni, függetlenül a bejelentkezés időpontjától és a késői járatindulástól. Az ügyfelek többnyire kapnak egy szobát a csomagjaik tárolására, és használhatják a szálloda infrastruktúráját, valamint a helyszínen található összes szolgáltatást.
Hogyan számoljuk a weboldalon feltüntetett napokat?
A napok megjelenítése a weboldalon az utazás teljes időtartalmára vonatkozik. A repülőtéri check in-től kezdődik (2 órával a repülőjárat menetrend szerinti indulása előtt - vagy az autóbuszra való felszálláskor), és az országba való visszaérkezésig tart. Heti utazás esetén hét (7), kéthetes utazás esetén tizennégy (14) éjszakát tartamaz az ár.
Hogyan foglalhatok le egy utazást?
Az üdüléseket az interneten (100%-ban online foglalás), telefonon, valamint az értékesítési irodánkon keresztül lehet lefoglalni. Az utazások részletes listája megtalálható a weboldalon.
Mi történik a reptéren? Kézbe kapom a jegyem? Miket kell magammal vigyek?
Foglalhatok helyet a repülőgépen?
Jelenleg nincs lehetőség helyfoglalásra a repülőgépen. A helyeket a légitársaság a repülőtéren osztja ki a "check in" pultoknál.
Változhat a repülési idő?
Igen, a repülési idő változhat, de nem jellemző.
Vihetek magammal sportfelszerelést vagy háziállatot?
Igen, azonban a sporteszközök vagy háziállatok szállításának feltételeit a fuvarozóval kell egyeztetni. Háziállat esetén azt is ellenőrizni kell, hogy a választott szálloda elfogadja-e és befogadja-e az állatokat. Amennyiben ilyen igénye merülne fel kérjük lépjen kapcsolatba irodánkkal.
Utazhat-e terhes nő repülővel? Milyen dokumentumokkal kell rendelkeznie?
Igen, ha a terhesség komplikációmentes. A legbiztonságosabb trimeszter a repülőgépes utazás szempontjából a 2. trimeszter (14-27. hét), a legtöbb légitársaság azonban a 36. hétig engedélyezi az utazást. Indulás előtt azonban az utas mindenképp ellenőrizze, hogy az adott légitársaságnál milyen szabályok érvényesek. A terhes nőnek magával kell vinnie orvosi igazolását arról, hogy utazhat repülővel. Állapotos állapotban ajánlott, hogy a repülőút ne legyen hosszabb 3-4 óránál.
Hogyan nyújthatok be panaszt?
Ha az utas az utazás során problémát észlel, akkor az utazási iroda helyi képviselőjénél kell reklamációt benyújtania, hogy a hibát azonnal, a helyszínen elhárítsák. A panaszok elbírálásának határideje a panasz benyújtásától (az utazási irodához való beérkezés dátuma) számított 30 napig érvényes. A reklamáció alapjául nem szolgálhatnak olyan körülmények, amelyekért az utazási iroda nem felelős.
Minden reklamációt (az úti okmány másolatával együtt) az utazás befejezését követő 30 napon belül írásban, ajánlott levélben kell benyújtani az alábbi címre:
Mi történik akkor, ha elhagyom valamelyik tárgyam?
Az elhagyott, személyes tárgyak felkutatását a visszatérés után azonnal meg kell kezdeni. Az utazási iroda jogosult díjat szedni az elhagyott tárgyak felkutatásának költségeinek fedezésére. Ezt a díjat attól függetlenül meg kell fizetni, hogy az elhagyott tárgyakat megtalálják-e.
Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a foglalásom?
A foglalás módosításához vagy lemondásához a legjobb, ha az irodánkhoz vagy partnerirodánkhoz fordulsz.
Változhat az utazás ára?
A utazások árai mindenekelőtt az akciók miatt változnak, amelyek általában időszakosak.
Az utazások ára a foglalás után csak a valutaárfolyam, a szállítási költségek, illetve a repülőtéri és kikötői díjak, stb. változása miatt változhatnak a szerződés szerinti mértékben.
Hogyan tudom az Itaka üdülési utalványt beváltani?
Az Itaka Holiday Voucher az utalványon feltüntetett értékesítési irodákban és a www.itaka.hu weboldalon váltható be.
A weboldalon szereplő árak teljes árak? Egy személyre vonatkoznak?
Igen, a weboldalon feltüntetett árak teljes árak, és figyelembe veszik az esetleges kedvezményeket. A megadott ár egy (1) személyre vonatkozik.
Az ár tartalmazza a transzfert a repülőtérről a szállodába?
Igen, a megadott ár tartalmazza a szállítást a repülőtérről a szállodába, és a szállodából a repülőtérre.
Az ár tartalmazza a biztosítást?
Nem, az ár nem tartalmazza az EUB sztornóbiztosítását és az EUB baleset-, betegség-, poggyászbiztosítását ezek megkötése opcionális. A foglaláskor lehetőséged van az említett biztosításokat megkötni. A biztosítási feltételeket és információkat a következő weboldalon találod: https://www.itaka.hu/hasznos_dokumentumok/
Milyen hosszú egy szállodai nap?
Egy szállodai nap, és így a szállodai szolgáltatások (pl. ellátás) minden szállodában és apartmanban 10:00 órakor ér véget, és 14:00-15:00 órakor kezdődik. Éjszakai járatok esetén az ügyfelek bejelentkezése közvetlenül a szállodába érkezés után történik, így a szállodai nap az indulás előtti napon 14:00-15:00-ig tart.
Mikor kell elhagyni a szállodai szobát?
A szobákat a kijelentkezés napján 10:00 vagy 12.00 óráig kell elhagyni, függetlenül a bejelentkezés időpontjától és a késői járatindulástól. Az ügyfelek többnyire kapnak egy szobát a csomagjaik tárolására, és használhatják a szálloda infrastruktúráját, valamint a helyszínen található összes szolgáltatást.
Hogyan számoljuk a weboldalon feltüntetett napokat?
A napok megjelenítése a weboldalon az utazás teljes időtartalmára vonatkozik. A repülőtéri check in-től kezdődik (2 órával a repülőjárat menetrend szerinti indulása előtt - vagy az autóbuszra való felszálláskor), és az országba való visszaérkezésig tart. Heti utazás esetén hét (7), kéthetes utazás esetén tizennégy (14) éjszakát tartamaz az ár.
Hogyan foglalhatok le egy utazást?
Az üdüléseket az interneten (100%-ban online foglalás), telefonon, valamint az értékesítési irodánkon keresztül lehet lefoglalni. Az utazások részletes listája megtalálható a weboldalon.
Mi történik a reptéren? Kézbe kapom a jegyem? Miket kell magammal vigyek?
Foglalhatok helyet a repülőgépen?
Jelenleg nincs lehetőség helyfoglalásra a repülőgépen. A helyeket a légitársaság a repülőtéren osztja ki a "check in" pultoknál.
Változhat a repülési idő?
Igen, a repülési idő változhat, de nem jellemző.
Vihetek magammal sportfelszerelést vagy háziállatot?
Igen, azonban a sporteszközök vagy háziállatok szállításának feltételeit a fuvarozóval kell egyeztetni. Háziállat esetén azt is ellenőrizni kell, hogy a választott szálloda elfogadja-e és befogadja-e az állatokat. Amennyiben ilyen igénye merülne fel kérjük lépjen kapcsolatba irodánkkal.
Utazhat-e terhes nő repülővel? Milyen dokumentumokkal kell rendelkeznie?
Igen, ha a terhesség komplikációmentes. A legbiztonságosabb trimeszter a repülőgépes utazás szempontjából a 2. trimeszter (14-27. hét), a legtöbb légitársaság azonban a 36. hétig engedélyezi az utazást. Indulás előtt azonban az utas mindenképp ellenőrizze, hogy az adott légitársaságnál milyen szabályok érvényesek. A terhes nőnek magával kell vinnie orvosi igazolását arról, hogy utazhat repülővel. Állapotos állapotban ajánlott, hogy a repülőút ne legyen hosszabb 3-4 óránál.
Hogyan nyújthatok be panaszt?
Ha az utas az utazás során problémát észlel, akkor az utazási iroda helyi képviselőjénél kell reklamációt benyújtania, hogy a hibát azonnal, a helyszínen elhárítsák. A panaszok elbírálásának határideje a panasz benyújtásától (az utazási irodához való beérkezés dátuma) számított 30 napig érvényes. A reklamáció alapjául nem szolgálhatnak olyan körülmények, amelyekért az utazási iroda nem felelős.
Minden reklamációt (az úti okmány másolatával együtt) az utazás befejezését követő 30 napon belül írásban, ajánlott levélben kell benyújtani az alábbi címre:
Mi történik akkor, ha elhagyom valamelyik tárgyam?
Az elhagyott, személyes tárgyak felkutatását a visszatérés után azonnal meg kell kezdeni. Az utazási iroda jogosult díjat szedni az elhagyott tárgyak felkutatásának költségeinek fedezésére. Ezt a díjat attól függetlenül meg kell fizetni, hogy az elhagyott tárgyakat megtalálják-e.
Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a foglalásom?
A foglalás módosításához vagy lemondásához a legjobb, ha az irodánkhoz vagy partnerirodánkhoz fordulsz.
Változhat az utazás ára?
A utazások árai mindenekelőtt az akciók miatt változnak, amelyek általában időszakosak.
Az utazások ára a foglalás után csak a valutaárfolyam, a szállítási költségek, illetve a repülőtéri és kikötői díjak, stb. változása miatt változhatnak a szerződés szerinti mértékben.
Hogyan tudom az Itaka üdülési utalványt beváltani?
Az Itaka Holiday Voucher az utalványon feltüntetett értékesítési irodákban és a www.itaka.hu weboldalon váltható be.